sunnuntai 2. lokakuuta 2016

Jouluvalmistelut aloitettu tänävuonna

Nyt olen aloittanut jouluvalmistelut. Tällä kertaa päätin että aloitan homman joulusiivouksilla ja olenkin aloittanut kattojen ja seinien pesun hyvissä ajoin. Tavoitteena on että joulukuussa ei tarvitsisi muuta tehdä kuin pyyhkiä pölyt ja verhot vaihtaa jotka kuuluukin jo joulun sisustamiseen. Tällä ravoin ajattelin nyt joulukuuta keventää.

Askartelua ja käsitöitä olen miettinyt, niitäkin täytyy pian aloitella ja kun saan koneen toimimaan alan harjoittelemaan ompelua. Ihanan kutkuttavaa. Myöskin tänä vuonna osallistun yrittäjänä erilaisiin myyjäisiin. Hauska nähdä miten otetaan vastaan.

Nyt on lasten kanssa haeskeltu ensimmäisiä joululehtiä luettavaksi kaappien kätköistä ja tilasin myös useamman joulukirjan saadakseni uusia ideoita. Jonkin verran netistä olen kuunnellut joululauluja ja varmasti lokakuun loppupuolella alan soittamaan myös mun joululevyjä.

Tälläisiä joulumietteitä tällä kertaa... Tässä vielä pohdin osallistu nuo salaiseen jouluystävään, viime vuonna olin ja oli ihana saada ja lähettää lahjoja, mutta onhan niissäkin aina oma hommansa. Täytyy tätä asiaa vielä miettiä.

1 kommentti:

  1. Se on hyvä aloittaa ajoissa, niin minäkin. Pelkään, että muuten olen migreenissä, jos on kauheesti hommia joulukuussa. Joulukirjat ovat kivoja, niistä saa inspiraatiota ja ihanaa joulutunnelmaa. Tykkään myös lukea. Ja täälläkin on kuunneltu jo vähän joulumusiikkia :)
    Ihanaa sunnuntaita! :)

    VastaaPoista